събота, 5 март 2011 г.

Не слушайте какво говорят хората

   Много обятна тема ,но в конкретния случай,става въпрос за рулото,което направих днес.Боже,Боже,какво ми трябва да слушам старата лелка,която като е на 50 и кусур си мисли,че готви 10000 пъти по-добре от мен,глупости на търкалета.!Колко пъти го правя това руло(ако иска някой рецептата ще му я дам)и винаги ми се е получавало,но не трябвало да е в дълбока съдинка,а в плоска .И познайте какво с най-голямата си наивност го направих и когато тръгнах да го навивам се накъса от началото до края!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Бесна съм пълен провал,пълен,жените,които готвят непрекъснато ще ме разберат,защо съм изпаднала в паническа истерия,заради нещо такова.Повече никога няма да слушам "големите познавачки",за това уважаеми дами по-добре направете няколко несполучливи опита,но да знаете,че грешката си е във вас,а не някой да Ви дава само акъл!!!Аз отивам да направя още едно,и този път както аз си знам:):)

Няма коментари:

Публикуване на коментар